torsdag 11. oktober 2012

Mine første dager på utplassering


Mandag 17.september, tirsdag 18.september og onsdag 19.september var de første dagene mine på utplassering. Det var veldig koselig og jeg ble tatt godt imot av både lærere og elever. Det var kjempe gøy å se hvordan det er å jobbe på SFO og på skolen. Selvfølgelig er det krevende, men også utrolig morsomt.
Jeg jobbet også i 3.klasse. Der fikk jeg være med i undervisningen og var som en assistent. Jeg hjalp til og viste at jeg var der. På mandag og onsdag var det også leksehjelp for 3.klasse, så jeg fikk være med å hjelpe klassen med det de trengte hjelp til i leksene sine og jeg leste en bok for dem etter at de var ferdig. Jeg storkoste meg kjempemasse og gleder meg til tiden framover på utplasseringen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar